Σάββατο 27 Ιούνη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Σιδηρόδρομος για το ιδιωτικό κεφάλαιο

Παπαγεωργίου Βασίλης

Δε φτάνει που αποφάσισαν να μετατρέψουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πανάκριβο εμπόρευμα, επαίρονται κι από πάνω στην κυβέρνηση. Ισχυρίζονται προκλητικά ότι πρώτιστο μέλημά τους είναι, δήθεν, να απαλλάξουν τον Ελληνα φορολογούμενο από το δυσβάσταχτο βάρος που συνεπάγεται η λειτουργία του ΟΣΕ. Ισχυρίζονται, ακόμα, ότι με το σχέδιο «εξυγίανσης» του Οργανισμού δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα σύγχρονο και κοινωνικό σιδηρόδρομο, προς όφελος των εργαζομένων, της κοινωνίας, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Εχουμε και λέμε τώρα: Το κυβερνητικό σχέδιο για τον ΟΣΕ, το πρώτο που προβλέπει, είναι η αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων έως και 135%, αρχής γενομένης από την 1η Αυγούστου 2009, με αύξηση 33%. Από δω και σε συνδυασμό με τη δραστική περικοπή «ζημιογόνων» δρομολογίων, προκύπτει κιόλας το πρώτο διπλό ισχυρό πλήγμα σε βάρος του επιβατικού κοινού. Το δεύτερο που προβλέπει το κυβερνητικό σχέδιο, είναι η απόλυση 3.000 σιδηροδρομικών (σχεδόν το μισό προσωπικό του ΟΣΕ). Να, λοιπόν, άλλο ένα πλήγμα για τους ίδιους τους εργαζόμενους στον Οργανισμό. Τέλος, το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει την είσοδο ιδιωτών σε κάθε κερδοφόρα και εν δυνάμει κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη δραστηριότητα, π.χ., εκχώρηση της ακίνητης περιουσίας σε ιδιώτες για πολυετή εκμετάλλευση. Με αυτό το σχέδιο, το οποίο ολοφάνερα εξυπηρετεί τα συμφέροντα του ιδιωτικού κεφαλαίου, η κυβέρνηση για το μόνο που δικαιούται να επαίρεται, είναι για το ζήλο που επιδεικνύει στην υπεράσπιση αυτών και μόνο των συμφερόντων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ