Τι ήταν, άραγε, αυτό που συνέβαινε επί τέσσερις μέρες στη Θεσσαλονίκη; Μήπως θρησκευτική πανήγυρη; Μήπως γύρισε ο αυτοκράτορας Νικηφόρος και τα πιστά πλήθη προσεύχονταν υπό τη σκέπη του σταυρού, που υψώνουν ιερείς και οι "πατέρες"; Μήπως γύρισε ο χρόνος πίσω; Μάλλον όχι. Το ημερολόγιο το λέει καθαρά: Ιούνιος του 1997. Ανοιξαν τα μοναστήρια, οι σκήτες, τα κελιά και οι "εγκαταλείψαντες τα εγκόσμια" ξεχύθηκαν μαζί με τα κειμήλιά "τους", όχι με το βλέμμα παιδιού που βλέπει τον κόσμο, καθόλου ταπεινά. Εκτός από μεγαλόσταυρους και μακρόσυρτες ψαλμωδίες, ξέρουν για νέες τεχνολογίες, cd rom και ηλεκτρονικές εκδόσεις. Οι "τρεφόμενοι από την προσευχή", οι "θεματοφύλακες" των βυζαντινών παραδόσεων, οι...
Από τη Ρεματιά Χαλανδρίου αρχίζει τις καλοκαιρινές παραστάσεις της η "Ομάδα Σύγχρονης Τέχνης" του Γιάννη Καλατζόπουλου,όπου θα παρουσιάσει, την 1 Ιουλίου,στις 9.30 το βράδυ, "Το τέλος των Ατρειδών" του Νίκου Χουρμουζιάδη.Πρόκειται για μια σύνθεση αποσπασμάτων από τις τραγωδίες του Ευριπίδη "Ιφιγένεια εν Αυλίδι", "Τρωάδες", "Εκάβη", "Ηλέκτρα", "Ορέστης", "Ιφιγένεια εν Ταύροις",με την οποία επιχειρείται να δοθεί μια ολοκληρωμένη θεώρηση τόσο του μύθου, όσο και της οπτικής του Ευριπίδη. Η παράσταση ανέβηκε σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλατζόπουλου,με τη φόρμα του θεατρικού εργαστηρίου, όπου οι ηθοποιοί εναλλάσσονται στους ρόλους, δοκιμάζοντας διάφορες ερμηνευτικές προσεγγίσεις, ενώ τριμελές νεανικό...