Κυριακή 13 Μάρτη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Η πρόταση του ΚΚΕ

Ολη η διαδρομή της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, είναι τρανταχτή απόδειξη ότι η πολιτική της ΕΕ και των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ έχει μοναδικό μπούσουλα την προστασία και την αύξηση της κερδοφορίας των πολυεθνικών. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, το καπιταλιστικό κέρδος είναι έννοια αντιστρόφως ανάλογη με τις λαϊκές ανάγκες, τα συμφέροντα των ανθρώπων του μόχθου. Αυτών που παράγουν τον τεράστιο πλούτο, για να κερδίζει μία χούφτα κεφαλαιοκρατών.

Από την ίδια την πραγματικότητα, από τις ίδιες τις ανάγκες των εργαζομένων, αναδεικνύεται η επικαιρότητα και κυρίως η αναγκαιότητα της πρότασης διεξόδου του ΚΚΕ, για ριζικές αλλαγές στο επίπεδο της οικονομίας και της εξουσίας, που είναι απαραίτητες για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης. Για ναυπηγική βιομηχανία που θα εξυπηρετεί τη λαϊκή ευημερία και όχι τα κέρδη των μονοπωλίων. Πρόταση που έχει μπολιάσει το ταξικό εργατικό κίνημα και ήδη αναδεικνύει την αναγκαιότητα η πρόταση αυτή να γίνει στόχος πάλης των εργαζομένων, γιατί είναι υπόθεση ζωής.

Το ΚΚΕ παλεύει για Ενιαίο Δημόσιο Φορέα Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας, ενταγμένο στον κεντρικό - πανεθνικό σχεδιασμό.

Ο Ενιαίος Δημόσιος Φορέας Ναυπηγικής Βιομηχανίας με την εφαρμογή της ανάλογης κλαδικής αναπτυξιακής πολιτικής μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά, σχεδιασμένα στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση των πλοίων, με επέκταση σε άλλους τομείς των μεταφορών, της εθνικής άμυνας στα πλαίσια των αναγκών της λαϊκής οικονομίας.

Η κατασκευή, επισκευή και συντήρηση των πλοίων με ευθύνη των κρατικών ναυπηγοεπισκευαστικών μονάδων που θα είναι περιουσία του λαού - σε συνδυασμό με την αποτελεσματική οργάνωση και τον εργατικό έλεγχο δημιουργούν προϋποθέσεις για σύγχρονες - ασφαλείς υπηρεσίες, με προσιτές τιμές προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων.

Η αξιοποίηση και ανάπτυξη των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, Ελευσίνας, της Σύρου, της Χαλκίδας και της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος σε συνδυασμό με την ουσιαστική ολόπλευρη αναβάθμιση του ρόλου του εργατικού δυναμικού στην παραγωγή και στον εργατικό - κοινωνικό έλεγχο των ναυπηγείων αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες γι' αυτόν τον τομέα.

Στα πλαίσια αυτά, αποκτά ιδιαίτερη σημασία η προώθηση των παρακάτω προτάσεων:

  • Ενίσχυση με οικονομικούς πόρους και επιστημονικό προσωπικό της έρευνας και της ανάπτυξης του τομέα.
  • Αλλαγές στην κατασκευή, στη δοκιμή και την παράδοση πλοίων.
  • Τεχνολογικός εκσυγχρονισμός των υποδομών των ναυπηγείων.
  • Θέσπιση εθνικών προγραμμάτων για την ανάπτυξη πλοίων υψηλής τεχνολογίας.
  • Διακρατικές συμφωνίες στη βάση του αμοιβαίου οφέλους.
  • Κλαδική πολιτική στον τομέα της χαλυβουργίας και των ηλεκτρονικών συσκευών, ώστε να υπηρετηθούν οι ανάγκες της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και της ναυτιλίας.
  • Χωροθέτηση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.
  • Δημόσιος Ελληνικός Νηογνώμονας, με κοινωνικό έλεγχο, συνδεδεμένος με την έρευνα και την ναυπηγική βιομηχανία, που θα εξασφαλίζει την αξιοπλοΐα, την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και την προστασία του περιβάλλοντος.

Βασικό εργαλείο για την προώθηση της ναυτιλιακής πολιτικής είναι η δημιουργία Δημόσιου Ενιαίου Οργανισμού Ναυτιλίας στο πλαίσιο κρατικού ενιαίου φορέα μεταφορών, στον οποίο θα ενταχθούν τα ακτοπλοϊκά πλοία και τα πορθμεία, τα τουριστικά και τα ποντοπόρα πλοία, τα ρυμουλκά και κάθε είδους βοηθητικά σκάφη.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Καλεί σήμερα σε νέα κινητοποίηση(2012-09-13 00:00:00.0)
Αγωνιστική παρέμβαση την Τετάρτη(2012-09-08 00:00:00.0)
Σχέδιο παράδοσης της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στα μονοπώλια(2012-08-11 00:00:00.0)
Διεκδικούν μέτρα ανάπτυξης του κλάδου(2011-07-23 00:00:00.0)
Οι βασικές προτάσεις του ΚΚΕ(2007-12-09 00:00:00.0)
Οργή από τα συνδικάτα(1995-01-27 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ