Παρασκευή 8 Ιούνη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Το ότι ο αθλητισμός σήμερα και ειδικότερα το ποδόσφαιρο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πεδίο εμπορικών συμφερόντων όπου τα πάντα λειτουργούν με τη λογική της επιχείρησης και του προϊόντος προς πώληση, είναι γνωστό. Αλλωστε μέχρι σήμερα έχει φανεί σε πολλούς τομείς όπως είναι οι σχέσεις των ομάδων με τους χορηγούς ή οι αντίστοιχες παικτών-συλλόγων ή αυτές των ομάδων με τους οπαδούς. Και βέβαια η συνεχιζόμενη εμπορευματοποίηση του αθλήματος ανοίγει νέους δρόμους εξυπηρέτησης συμφερόντων φανερώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι ακόμα και στο ποδόσφαιρο οι επιτυχίες δεν κατακτούνται στον αγωνιστικό χώρο αλλά κερδίζονται ανάλογα με το ποιος έχει πιο πολλά. Αυτό αποδεικνύεται από το παράδειγμα της...
246 λέξεις, σελ.: 45


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ